kay's photos

By: umi kal wheldon

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 11-Apr-2007 08:28 Email | Share | Bookmark
Masak Lemak daging salai

 
Minggu sudah Najib datang melawat auntie, dia terus
bercerita yang dia dan kawan2 nya buat masak lemak
daging salai, adoi kata hati.......sedap nya, nak buat lah,
bergitu lah auntie ni kadang2 kekeringan idea nak masak
suka sangat kalau ada orang kasi idea tu, kalau tidak
terpaksa lah cari kawan2 auntie yang kat fotopages
yang tak pernah kekeringan idea.....terima kasih kawan2
, dan terima kasih Najib


Bahan untuk membuat Masak Lemak daging salai

Daging di salai terlebih dahulu
cili padi
bawang merah
lada hijau
garam
kelapa (auntie guna kan kelapa dalam tin)


semua nya di tumbuk halus
masak seperti masak lemak biasa...senang aje, ini
lah cara auntie buat........








Quote:
    Jie Jie >>ini dia recipe nya, macam masak lemak biasa aje


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net