kay's photos

By: umi kal wheldon

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 1-Aug-2007 12:36 Email | Share | Bookmark
Selepas BBQ

 
 
Setelah selesai perjumpaan umno, mula lah nak merayap ke kedai kopi
seperti acara tak selesai kalau tak keluar malam, maklum lah kalau
di Malaysia, acara seterus selepas makan malam ,dah pasti "Teh Tarik"
kami pergi minum kopi, ini dah cukup bagus, tak banyak akal pun,
walau pun tak ade mee goring dan roti canai.



Quote:
    Mama Fami> lah pening ke, kesian nya kat Mama



    Kamariah>> pasal cari makan di tengah malam, memang tak lawan Malaysia
    kan , kedai tutup awal kat sini, ade lah satu dua kedai yang buka itu pun pukul 10pm
    dah nak tutup

    Roy Lazim>> sama lah dengan auntie

    RosLeenda>> memang tu silap2 tak leh tidur sampai pagi


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net