kay's photos

By: umi kal wheldon

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 1-Aug-2007 23:22 Email | Share | Bookmark
Mt Wellington

 
 
 
 
 
Keesokan hari nya kami jalan2 lagi kali ini mendaki Mt Wellington,
jalan di tutup dari bawah lagi terpaksa lah mendaki ke atas, but
memang tak sampai atas pun kerana kepenatan, auntie lah
orang yang paling penat maklum lah nak ikut budak2 yang separuh
umur dari kita ni memang lah susah sikit, alhamdullilah sampai juga,
di masa turun oppppppppssssssss auntie jatuh terlentang kerana
jalan slippery dan tak ade experiance, sakit juga lah, auntie paksa kan
diri berjalan untuk sampai ke bawah, alhamdullilah sampai juga, itu lah
kisah auntie, setelah balik kerumah demam lah untuk beberapa hari
tapi tak pe bukan pergi selalu kena lah cuba kan trauma sampai hari ini
takut nak jalan2 sangat, ish ish ish tak tahan musim ni telalu sejukkkkkkkk









Quote:
    Mama Fami>> tu lah kan kalau ingat kan nak excercise tu penat sikit tak
    pe lah lah


    Kamariah>> ade kasut, bukan tak de, cuace sejuk, masa tu macam 3 to 4 deg

    Rinchann>> tu lah eluk juga jatuh2 sikit, tidak body ni manja sangat,
    dah jadi mak beruang dah , asyik berehat aje






























































View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net