kay's photos

By: umi kal wheldon

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Sunday, 5-Aug-2007 09:26 Email | Share | Bookmark
Cradle Mountain

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Shasha,Saz,Aila
 
 
Linda,Aila, Mahadi
Selepas seminggu berjalan dan makan angin ke Hobart, temasuk ke Mt Wellington
badan pun dah rasa segar semula, kaki dah mula gatal, dan kali ini pergi makan angin
ke Cradle Mountain. Pergi berenam, Mahadi, Saz, Aila, Shasha, Linda dan auntie, seronok
sangat, biasa lah kerana terlalu banyak berjalan bila balik 2 hari juga lah demam. Tapi
berjalan punya pasal demam pun tak pe.








Quote:
    Mama Fami>> memang nya terlalu indah, dah banyak gunung
    ganang yang auntie nampak kat Aust. tapi satu ini masyallah

    mamasya>> memang berbaloi, tak rugi, kalau sihat insyaallah nak pergi lagi

    Ida Isk>> betul kata Ida tu, memang berpuas hati

    Kamariah>>ye ke, Tassie ni banyak gunung ganang dan bukit bukau, dan
    di kelilingi dengan air, kami di tengah2

    Sister Roymemang cantik

    RosLeenda>> yang heran tu masa jalan tak demam, bila balik aje

    Masriyah>> memang cantik sangat pemandangan kat situ

    Mimi >> balik lah Yang auntie pun rindu ni,Sha2 pun rindu kat Mimi
    tak best Mimi tak de lah


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net